Sportowe gadżety pomysłem na upominek reklamowy

Coraz więcej Polaków uprawia sport. Badania pokazują, że aż jedna trzecia naszych rodaków spędza aktywnie czas co najmniej trzy razy w tygodniu. Najchętniej uprawiają oni jazdę na rowerze, bieganie i pływanie, a wśród kobiet ogromną popularnością cieszy się też fitness, joga i nordic walking. Panowie czasem wybierają też sporty walki lub sporty drużynowe jak piłka nożna, siatkówka i koszyków, a także ćwiczenia na siłowni. Jeszcze chętniej Polacy oglądają sport zarówno na żywo jak i w telewizorze. Warto takie zainteresowanie sportem wykorzystać w biznesie.

Gadżety kibica

Wykorzystanie dużych wydarzeń sportowych jest doskonałą okazją do promowania swojej firmy. Jeśli jako firma zadeklarujemy, że kibicujemy polskim sportowcom, to od razu będziemy przez klientów przyjmowani ciepło, a także zyskamy w oczach klientów jako firma swojska i mająca nastawienie patriotyczne. Dobrze wykorzystują to w swoich kampaniach reklamowych na przykład znane marki piwa. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie aby również mniejsze firmy skorzystały z pozytywnych emocji jakie niosą sportowe zmagania. Każdy klient, który otrzyma od nas koszulki dla kibiców, czapki, chorągiewki i inne elementy będzie zadowolony i chętnie ich użyje. Nawet jeśli koszulki z nadrukiem patriotycznym będą też zawierały nasze logo.

Upominki dla sportowców

Ponieważ sport i bycie fit cieszy się coraz większą popularnością, to dobrym sposobem na wykorzystanie tego trendu jest podarowanie gadżetów, które przydadzą się w trakcie uprawiania sportu. Może to być bidon z naszym logo, ręcznik z mikrofibry w kolorach naszej firmy, opaska frotte na rękę, worek na buty, taśmy do ćwiczeń, karimaty, opaski na telefon i inne gadżety. Jeśli będą atrakcyjne to istnieje duża szansa, że będą towarzyszyć klientom w klubie lub na siłowni jednocześnie promując naszą nazwę i logo w szerszym gronie.

 

Gadżety sportowe dają duże pole do manewru dla firm, ponieważ różnią się wartością i do tego można je dopasowywać do pory roku lub też do aktualnych wydarzeń sportowych.